Benim oğlum da 3 ay önce yüksek ateşten nöbet geçirdi ama havale demediler . Epix başlandı . MR temiz ama EEG si bozuk ancak ciddi seviyede değil denildi 3 aydır ilaç kullanıyor 3 ay sonra video EEG çekilecek en az 2 yıl ilacı kullanacak bu arada bir daha nöbet geçirmezse EEG temiz çıkarsa ilacı bırakabiliyormuş 2 yıldan sonra . İlaca ilk başladığımızda aşırı sinir , konuşma ve denge bozukluğu oldu. 1 hafta sürdü Şimdi iyi . Yürüyor konuşuyor