Normalde iki kez uyanmaya başlamıştı hatta bazen bir oluyordu ama iki üç gündür saat başı ağlayarak uyanıyor emziriyorum mama veriyorum aç mı acaba diye yine aynı bu ayda neden böyle oldu bilen var mı hasta vs de değil sabah uyanınca ve gün boyu gayet neşeli