kelebekce masall00_ ben Bebelac gold aldım gaz sorunu olmadı kabızlık yapmadı karın şişliğinde yaşamadım çokta güzel kilo aldırıyor
livanurvealpinannesi61 masall00_ sütünüz geliyorsa emzirin bol bol gelmediyse evolvia çok iyi gaz kabızlık yapmıyor.
Gtargit Hipp kesinlikle aptamil içinde çok şeker olduğunu söyledi bi eczacı arkadaşım ve o da hipp önerdi