jupitervs Kızlar merhaba, bebeğimin belinde bezin bitiş noktasında pütürlü izlere rastladım. Böyle bir durum yaşayan var mı? Egzama olabilir mi?
Karansmomm jupitervs bezden kaynaklı havasız kalmış bir kaç gün her gün duş aldırmaya özen göster hemen geçer
dlkuznnn jupitervs belli bi süre bezde kaldıkları için havasızlıktan bide tenleri cok hassas ondan oluyor. Egzama olsa böyle olmuyor bütün cildi sarıyor deri soyulması da oluyor.
jupitervs Karansmomm dlkuznnn Vera094 Dolores MyDarlingSon Gece uyku tulumu giydiriyorum, oda sıcaklığı da 23.5 dercee oluyor, gece kalktığımda terlemiş oluyorum bir kaç gündür. Bebeğimde terlemiş ve isilik olmuş olabilir o halde, teşekkür ederim yorumlar için 😔
Mavili-mavilimorcicek jupitervs 23.5 derece uyku tulumu ile yatırmak için çok sıcak.Ustunu açıyorsa biraz daha kalın tek parça kıyafet giydirebilirsin.Bezin arkasına da pamuklu temiz bir bez veya ağız mendili den bir tane koy kuru kalsın.