Sevgili anneler merhaba , kızım emmeyi bi kaç aydır bıraktı tamamen .Şuan 7 aylık , ek gıda alıyor besin alerjimizden dolayı raporlu mama kullanıyorduk ama doktorumuz artık normal mama verebilirsin dedi , mama olarak kilo aldırabilecek bir mama öneriniz var mı ? Kilo olarak geride çünkü kızım .