basak37 canım geçmiş olsun. Biz yeni atlattık. Tüm vücudunu sarmıştı. Doktor 6. Hastalık dedi. İki gün çok ateş yaptı sonrasında bu döküntüler çıktı. Döküntülerin tamamen bitmesi 10-12 gün sürdü. Eğer ayak altı avuç içi ve ağız çevresindeyse sadece, el-ayak-ağız hastalığı oluyor.