Gerçekten haklısınız. Annelik hiç kolay değil. Bazen bizimde sinirlerimiz bozuk olabiliyor. uykusuzluk, açlık, kişisel bakımına önem verememek bunların hepsi birleşince insanın sinir sistemi bozuluyor. Her anne illaki bazen dayanamayıp kızabiliyor sonrasında da çok suçlu hissediyor. Keza bende aynı şeyleri yaşıyorum. Tabikidee herşeyden önce sağlıklı olmaları