Justmm nazar ederller bir anne daha böyle post açmıştı düşün benim bebek doğduğunda bile ihhh dedi tek başka ne ağladı ne birşey iki ay sesini bile duymadım şuan arada bir böyle atak dönemi sesini duyuyoruz 🤣🤣🤣 doktor kalbi delik olduğu için ağların dedi hep ağlamıyor ki açıksa bile kivranir tek