Kızlar aşırı moralim bozuk inş sağlıkla gelir ama tamamen Allahın bize hediyesi o kadar dikkat ettik ki çoook şaşkınım…. ne olur güzel şeyler yazın. Çok mu zor yşları yakın bebekler. Kızıöa çok üzülüyorum. Annem çok kızdı yazık değil mi buma daha 1.5 yaşında falan diye😭😭😭😭😭