Neseligunler40 7 ay 25 günlük oğlum hep aynı şeyi yapıyor sabah 5-6 gibi uyanıp 7 gibi uyuyor ve şuan şartlarımız gereği bütün gün ve gece ben bakıyorum çok yoruluyorum mental olarak da fiziksel olarakta az önce bebeğime uyumadığı için bağırdım şuan çok pişmanım tabi ki 😭 ki yavrum zaten şimdi uyudu , böyle olunca çok pişman oluyorum çok korkuyorum çok şükür sağlıklı bir bebeğim var ve ben sadece uyumadığı için şikayetleniyorum Rabbim tövbe haşa isyan sayacak diye çok korkuyorum 😟