Hulya93 Arkadaşlar bugün 2. Ay alışını oldu kuzum ve uykusunda sürekli sıçrama ve nefes nefese kalma halinde . Bu refleks beni zaten çok tedirgin eden korkutan bir refleks . Bu durumla karşılaşan var mı aranızda
Sin21 Hulya93 doğduğundan beri var oğlum da 5 ay 10 günlük yeni yeni azaldı hiç tedirgin olmadım çünkü adı üstünde refleks. Eğer şüphelendiğiniz başla bir anormal hareket varsa bence mutlaka doktorunuza danışın
Hulya93 Sin21 kızımda da var ama gün içinde bu kadar arka arkaya olması endişelendirdi sadece . Anladım bir nebze olsun içimi rahatlattınız teşekkür ederim