elifeylulll ben korkudan ölmüştüm ilk zamanlar ve sağlıkçıyım hemen müdahale etmeye felan çalışmıştım emzirmekten kaçıyordum şimdi bakıyorumda yeni doğan bir melekten çok fazla beklentiye girmişim daha hiçbir şey bilmiyor düşünsene öksürmeyi öğreniyor boğazına bi şey kaçınca vermesi gereken tepkiyi öğreniyor bi yerden sonra bu duruma alışacaksın sen de o da 38 günlük bebeğim kızarmadığı sürece korkmuyorum artık çünkü birlikte öğrendik eğer tıkanırsa yüzüne üfle ve parmağınla iki kaşının ortasına yukarı aşağı haraketler yap yavaşça sakinleştiğini göreceksin çok korkuyorsan kafasını yukarda tutarak emzirmeyi deneyebilirsin ama bende işe yaramamıştı