Kızlar korkumdan kahve Nescafe içmiyprum bebeğim kolik bir bebekti gaz sancılarından hızırsuz ve uyuyamazdı 52 gün oldu 1 bardak kahve veya nescafe bile içmiş değilim huzursuzluğu uykusuzluğu artırmasın diye 🤭 bu gün bu zinciri kırasım var ama elim gitmiyor bardağa birazcık abartıryor olabilirim 😂 bu aralar maşallah sancıları azaldı kakasını rahat yapıyor gazını kendi kendisine çıkarıyor hatta kolik sancısı kaçıncı aya kadar sürer normalde birde günde 1 bardak bebeğe huysuzluk yapamaz ya heralde dimi 😅