Bizimde 9aylıkken başladı 11 aya kadar devam etti yaşayan ölü gibiydim ne gece ne gündüz uyudu ev aldı başını gitti bağışıklığım çöktü son 2 gündür maşallah diyeyim daha az uyanıyor 5kez falan buna şükür sanırım gece beslenmesini kesmeden uyku düzeni olmuyor hepimize sabırlar diliyorum başka çaremiz yok