Anneko 22 aylık kızım son 15 gündür gece 4 buçuk ile 5 arasında uyanıp bas bas bağırıyor kucağıma almak istiyorum sen git diye itiyor yanına uzanayim diyorum itekliyor babası kalkıp o bakmak istiyor bu sefer de adam etlerini koparıyor gibi sanki anneeee diye ağlıyor ama bana da asla gelmiyor gecenin bir yarısı kalkıp saatlerce ağlıyor ve bu gece de aynı gecelerden birisi öylede hastayim ki koronanin yeni varyantı mi ne varmış ondan oldum resmen nefes almaya halim yok ama sürekli itekleyip sen git diye ağlayan bir çocuk var karşımda babası alınca da anne diye ağlıyor vallahi kafayı yiyeceğim bugün o kadar kötüyüm ki en sonunda ne istiyorsun diye çocuğu hırpalayarak aldım vicdanım sızlıyor ama ne istediğini de bilmiyorum ve 15 gündür her gün her gün aynı şey yaşanıyor evde ne yapabilirim başına gelen var mı yani çözümü olan aklına bir şey gelen
Hilal112 Anneko anlattıklarınız gece terörü belirtileri neredeyse her çoçuk da bir dönem oluyor araştırın nasıl yaklaşıkması lazım yardımcı olunur illa benim oğlumda oldu 8 gün sürdü son çare sevdiği şarkıyı söyleyerek yanına yaklaştım öle öle kabul etti beni şarkıyla uyuyoruz çünkü
Oli Anneko yaaa bizde de oldu bir kac hafta surdu bizi yanina yaklastirmadi hatta babasini gorunce cildirdi feln babasi odadan kacti. Gece tererunu bilmiyordum ama ben ruya gördüğünü düşündüm sakin kaldim ve o ne derse yaptım sakinledi benim oglumda 25 Aylikti felan oldugunda hala da babasini gece istemez illa ben geleyim ister yanina. Babayi gordumu dusman gibi bagirirdi. Oysa gündüz cok iyi anlasirlar oynarlar. Biraz biraz yavasladi o durum suan 29 ayligiz
Elika00 Anneko gece terörü daha farklı birşey. Muhtemelen bir yeri ağrıyor. Oğlumda aynı şekilde davranıyor dişleri çıkacağı zaman 🍀
traineemom Gece terörü olabilir mi ? Bi araştırın belirtilerini. Ben ona benzettim sanki. Gözleri açık mı ağlıyor kapalı mı ? Bir rüya da görüyor olabilir. O an acıkıyor, altını pisletiyor da olabilir. Olmadı çocuk doktoru ya da çocuk psikoloğundan yardım alın
Anneko traineemom gözleri açık ağlıyor uyanık yani gece terörü ne bilmiyorum ona bakacağım her gece aynı saatte rüya görüyor olma ihtimali hiç aklıma gelmedi onceden aç mi diye mama da denedim altına da baktım ama yok yani her şey normal görünüyor dişlerine de baktım bir sıkıntı yok
Anneko Oli bizde de durum beni istemiyor git diyor nereye gideyim deyince kapıyı gösteriyor oraya git diyor oraya gidip bekleyince normale dönüyor farklı bir yere geçince gene çıldırıyor bir tuhaf oldu çocuk araştıracağım bu gece terörünü
Anneko Elika00 dişleri tamamlandı en arkadaki azilari kaldı onları da kontrol ettim ama hiçbir belirti yok
sarmaliklahana Anneko 25 aylık kızım bizde de aynı durum var. Suan sabah 06.20 ve 1 saatten fazladır uyanık yeni ayagımda sallıyorum ki uyusun diye 😒🥴 33 haftalık da hamileyim uykusuzluğa dayanamıyorum artık. Gece 2 gibi uyuyorum sabah 8 de uyanıyorum mecbur ve gece de bölük pörçük uykum 😏
Anneko sarmaliklahana bizde de durum aynı saatlerce salladım ama asla ikna olmadı ve aglaarken uyuyakaldı sabah 7 ye kadar da ağladı anlamıyorum artık ne istiyor gece terörü olayına bakacağım
Ccyyln Anneko ayy resmen benim kızı anlatmışsınız. Ben de araştırıyordum internetten. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ağlayınca kucağıma alıyorum tamam geçti falan diyorum hiç etki etmiyor. Babası sesleniyor sanki on kişi birden dövmüş gibi boğazı yırtılırcasına bağırıyor. Çok zor durumdayım inşallah bir şeyleri yoktur
Anneko Ccyyln gece terörünü araştıracağım diğer anneler de söylemiş birde siz bakın isterseniz inşallah geçer bir an önce
Elika00 Anneko öyle oluyor belirti yok sanıyorsun ama dişler gelmeye başlıyor bende baktım parmağımla dokundum hiçbirşey yoktu 3 gün sonra ucu çıktı 😂
sarmaliklahana Anneko ya suan aslında uygulamanın acıklama kısmında da uyku problemi olabilir falan yazıyor. Sanki normal gibi geldi bana. 🙄 Bir süre devam edecek alışmamız laızm sanki düzelene kadar.
Anneko sarmaliklahana durum şöyle benlikte bir sıkıntı yok fakat artık öyle bir hal aldı ki bu uyku durumu gün içinde onun daha agresif ve gergin olmasına neden oluyor mesela şuan saat gecenin 2.30 u ve kızım 11 de uyandı bu saat oldu hala uykuya geri dalacak diye bekliyorum dün gecede aynısı oldu 9 buuckta uyudu gece 11 de uyandı ve sabah 5 e kadar geri uykuya dalamadi sabah 5 ten sonra uyudu ondada 7 buçukta uyudu hal böyle olunca 22 aylık bebek gece uykusunda toplam 4 5 saat uyumuş gibi bir durum oluyor hiç sağlıklı değil
sarmaliklahana Anneko Evet bu sekilde kötü olmus. Bizim ki hemen uyur mesela yada en fazla babasınişten geldiyse 1 saat onlar oynar sonra geri uyuruz hepimiz yatıcaz hadi gidiyoruz diye. Toplamda kzıım 12 13 saat uyuyor yani. Siizn ki başka bişey 🥴