Ilkheycan23 Bebegımin uyudugu odanın petegını acımıyorum acınca derece hemen yukseltıyor 2 tog uyku tulumu aldım tel zıbınla giydirip yatırdım ama kendim cok usudu 22 derece de cocıgumun da elleri yuzu boynu hep buz gıbı nasıl goyfıröemm gerekiyor acaba anlamadım
Silacnr011 Ilkheycan23 bende soğuk bir şehirde yaşıyorum oetekler 40 da yanıyor 2 tog aldım sadece citcitliyla yatiriyorum bu sefer terliyor togu çıkarıyorum normal pijama giydiriyorum gece bakıyorum eli yüzü buz gibi odasındaki peteği 2 ye getirdim tog u giydirdim gene terliyor anlamadım bende napcam şaşırdım
Zera Ilkheycan23 Aslinda ideal sicaklik 22 derecedir, cocugunuzun gogusune bakin orasi sicaksa usumuyordur.
Linakent Ilkheycan23 derecelerden pek anlamıyorum ama ben içine uzun kollu içlik kısa kollu zıbın üzerine uzun kollu tişört giydiriyorum altına külotlu çorap ince bir alt üzerine kalın bir alt giydiriyorum ve her hangi bir ısıtıcı kullanmıyorum şuan için ve üşümüyor
Ilkheycan23 Silacnr011 ne kadar zormus ayarlaması bır ayda ıkı kere grıp olduk terlwtmeyeyım dıye ugrasırken usutuyorum bu seferde oglumu 6 aylık olduk nasıl yapıcam anlamadım valla
Silacnr011 Ilkheycan23 oğlum 18 aylık kesinlikle üzerini örtmez ondan dolayı tog aldım tog çok terletiyor cidden çok zor bilen biri yazarsa beni de etiketlermisin
Zera Ilkheycan23 Benim icin de soguk bir derece ama saglikli olan o. Ben kisin kisa kol tisort giyiyorum uzun giyersem usumuyorum aslinda.
Afraayse Zera yurt dışında yaşıyorum eve kontrol için geldiklerinde ebeler 22 derece çok sıcak hep hasta olur bu socaklikta demisti 20 derece Max söyledi bizde öyle yapmaya başladık 1 yaşında kızım sadcee yazın hasta oldu.,
hestiaone Tog degerı fazla geliyordur belki, bir incesi varsa 1.5 tog gibi bir de onunla deneyin isterseniz belki o zaman rahat eder.Ben de kalını giydirince terledi inceyi giydirdim üşüdü sandım orta değerde çözüm buldum
Irem2121 Linakent bence külotlu çorapla uyutmayin dolaşımını yavaşlatır hem biz olsak gece külotlu çorapla rahat etmeyiz ki çocuk rahat etsin
Zera Afraayse Ben de yurtdisinda yasiyorum burada da 18-20 ideal ama bana cok soguk geliyor. Oglum 3,5 yasina kadar hic hasta olmamis bir cocuk. Evimiz cok sicak olurdu, ona gore giydirirdim tabii.
B1elf Ilkheycan23 şimdi ben şöyle yapıyorum tığ değerine göre nasıl giydirmek gerektiğine bakmıyorum çünkü 22 23 derece de ( kombi yakmadik) ev soğuk gece 2.5 tog giydiriyorum içine zıbın pijama takımı çorap giyiyir gogusune ve sırtına bakıyorum sıcaksa sorun yok bazı geceler soğuk oluyor o zaman ince bir battaniye ortuyorum o zaman ısınıyor yani bebege göre hareket etmek gerekiyor bı annemiz 1.6 togla bebegim çıplak terliyor yazmıştı benimkide üşüyor