Silaakr Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük.Mamayla besleniyor 30 cc kadar sütüm var sadece yinede emziriyorum.Gece (Masallah) 12 deyince uyur gece 4de uyanır mama icer yatar 8e kadar.Ama gündüz uyumuyor hic bi sekilde oyalaniyorum oynuyorum onunla dans ediyorum ama bırakınca kiyamet kopuyor tuvalete gitmek kahvalti yapmak bunları kosa kosa yapiyorum artık. Ve eşim durmadan yanlış yapiyosun bakamiyosun boşa yaşıyorsun diyip duruyor cok sinirleniyorum bunaldim artık gerçekten ya
Kayraaaa Silaakr bebeğiniz daha çok küçük biraz büyüyünce oyun oynamaya başlayınca her şey yerine oturur madem öyle sen bak de😂
wafflee_42 Silaakr Nasıl bakilirmis ver kendi bi baksin bakalım. Bi göstersin annelik nasıl oluyormuş, gece uykudan kalkmalar, ağlayınca susturmalar,uyanınca uyutmaya çalışmalar nasıl oluyor göstersin? Böyle anneliği sorgulayan kişilere deli oluyorum yaa.
Elisamother Silaakr 😂 ben herşeyi yapıyorum yine o lafları duyuyorum erkekler hep memnuniyetsiz canım Bi gün ver baksın bakalım
MRL_U27 Silaakr pardonnn ? Cok biliyorsa esin kendi sustursun bakalim cocugu oyle uzaktan laf atmakla olmuyor sana destek cikacagina sana yardimci olacagina senin moralini daha cok bozuyor. biz bu donemlerde destege motivasiona es ´e ihtiyacimiz oluyor depresyon gecirmemek icin!!! Bence otur esinle guzelce bu durumu konus o seni kotuledikce sen uzuleceksin bebek bunu hissedecek daha cok huysuz olacak... insallah duzelir canim
Silaakr Elisamother anca bu çocuk aç bu çocuğun gazı var bu çocugun uykusu var demesini biliyor baska bildigi bişey yok
MRL_U27 Silaakr tövbe estafurillah. Delimi ney😤 moralini sakin bozma bosver sen dinlememezlikten gel benim bebegimde 2 aylik 6 günlük senden bi kac gun sonra dogum yapmisim canim ve halen hassasim biri bana biraz ses yukseltse aglarim moralim bozulur bu yuzden esim elhamdulilah hep destek bebegimi uyutamayinca hemen kalkip ver ben uyutayim der mamasini yedirir konusur ilgilenir babalik gorevini yapar senin esin neden boyle kotu konusuyor anlamadim
Elisamother Silaakr valla bizde öyleyiz sürekli ek gıdaya geçtiğim zaman çorba yap Yoğurt yedir uyutuyorum üzerini ört kaynana oldu çıktı başıma valla 😂 hatta hala mama veriyorum ben 6 buçuk aylık neden hala mama veriyorsun diye kızıyor dedim otursun bizle lahmacun kebap da yesin mi hemen herşeyi yesin flan kafasında ay darlandım aklıma geldikçe deli oluyorum