Selam21 aylik oglum. opucuk hastalığı geçiren var mi bizim 6. Hastalik yada 6. Hastalik arasında kalmışlardı gecen hafta şimdi ise 1 hafta arayla 2. Ates yukselmemiz bu sefer başka doktora gittik siz ebv yani opucuk hastalığı geçiriyorsunuz dedi ama bir hafta tedavide 1 gram ilerlememisiz. İnternet’e bile çocuklar ve bebekler tedavi olmasa bile atlatır diyor ama biz neden iyilesemiyoruz yaşayan var mı bu durumu deli olacagim