Oğlum 10 aylık olmak üzere ve son zamanlarda özellikle gece uykusunda uyurken ağlıyor ara ara geri uyuduğu oluyor sonra uykuda derin içli nefes alır gibi oluyor bağırıyor gibi ağlayıp uyanıyor. Hal böyle olunca benimle birlikte uyuyor belki sakinler diye. Öyleyken bile sürekli sıçrıyor ağlıyor beni fark edince sakinleşip geri uyuyor anlam veremiyorum ya zaten hep uykuları genelde bölük bölük. Napabilirim çocuğum için