Melekkamer Merhaba hanımlar kızım 3.5 aylık kilo alımı sıkıntılı aptamil kullanıyoruz. Sma denemek istiyoruz. Aptamil ve sma kullananlar yorum yapabilir mi memnunlar mı?
Ezgiaygunn Melekkamer ben aptamil kullanıyorum 1 ay 24 günlük kızım benim kızıma yarıyor 2.500 doğdu şuanda 4.500 kilosu benim bir arkadaşım var onun bebeğini ishal yapmış bazı bebeklere yaramıyor doktorum bana değiştirme yarıyor bebeğine dedi ama siz doktorunuza danışın o size hangi mamaya geciceginizi söyler zaten
MRL_U27 Melekkamer canim ben fransada yasiyorum kizim 2 aylik ve NESTLÉ NIDAL kullaniyorum bu mama Türkiyede varmi bilmiyorum ama kizima cok guzel yariyor kilo aliyor kusmasi yok karin agrisi yok . Ve biz ailecek bu mamayi kullandik bebislere topaç gibilerdi masallah annem bile bana bu mamayi yedirmis bebisken ... ama varmi tr de bilmiyorum... yinede soyliyeyim dedim
kubrasimin Sma cok balık kokuyor bebeğim içmedi aptamil conformil kullanıyoruz iyi gidiyor kolik bebekler için üretilmiş bir mama
EbruSelek53 Bende Aptamil kullanıyorum 35 günlük oğlum sütüm yetmiyor gayet iyi tok tutuyor ama biraz gaz yapıyor 🤭
cilekliturtam Melekkamer kilo sorunu benim bebeğimde de var aptamil kullanıyoduk bi getirisi olmadı aksine gaz yaptı malesef, bebelac kullandık o da kabız yaptı çok zorlandı, sma geçtik kullanıyoruz gayette memnunuz kilo alımı da baya iyi🙏🏻
yaseminkarakurt Sma'da prebiyotik lif yok, önemli bi eksiklik. Bi de maltodekstrin var içinde o da iyi bişey değil niye değiştirmeyi düşünüyorsunuz ki