Merhaba anneler 1 buçuk yaşında oğlum var çocuktan sonra manatonlaşan bir hayatım oldu çoğu kişinin öyledir belki. Ben çalışma hayatınıda özledim bebeğim küçük diye kıyamıyorum biraz büyüsün kreş çağında işe girsem bu sefer ikinci çocuk için düşüncez. Peş peşe olsa ben bi iki üç sene daha evdeyim😂 Sizce nasıl olmalı? Bir kardeşi olsun çok isterim bu arada.