Kızlar bebeğim 4 aylıkken onu görünce böyle ses çıkarıp hiiiiiigggh sen ne tatlısın yaaaa yerim seni derdim böyle aniden bişey karşımıza çıkınca hiiiiigh deriz yaa öyle derdim sonra öyle yapmaya başladı dedim beni taklit ediyor sonra yapmadım bidaha şu an 7 aylık gece uyurken ses çıkarıyor öyle bazen gündüzde çıkarıyor acaba neden geçen ay öksürükten doktora götürdüm ciğerine baktı bi sorun yoktu