AECS ayseli361_ ilk çocuk emzik, meme, bez alışkanlıklarını bırakmadan ve kreşe gidecek yaşa gelmeden düşünmemekte fayda var 😅 oğullarım arasında tam 3,5 yaş var çok daha kolay olduğunu düşünüyorum 🙏🏻
ayseli361_ AECS oğullarım kelimesinden yola çıkarak evde iki erkek çocuk olduğunuz var sayıyorum. Ve Allah’tan size yardım ve sabır diliyorum 😂😂😂😂 hdhsgs senin fikirlerin benim için altın değerinde. 😂
ayseli361_ Blge1 yok bacım yok hepsi böyle değil benim bebemle aynı ayda doğanlar var gün farkı ile aralarında dağ kadar fark var çok uslular çok maşallah ne varsa benimkinde 😂😂😂 kurban olduğum tüm maharetlerini sergiliyor 😂😂
Elisa34 ayseli361_ daha küçük oğlunuz ama beş yandan da yardımcı olacak birileri varsa getirmeniz mantıklı hem beraber büyür hemde yardım ederler
hayalperest__ ayseli361_ kayınvaliden yardımcı olacaksa şimdiden yap derim tek başına 2 küçük çocuk zor
zeynep91 ayseli361_ ozaman baska bana kmse destek olmuyor ailem uzakta kaynvalıdem de eltımın ogluna bakıyor calstıgı icin tek basıma büyütüyorum🙂