Hanımlar bebeğim emerken bi süre sonra uğultulu huzursuz sesler yapıyo ayrıca memeyi çıkarıyor ağlıo tekrar ağzına alıyor ve bu şekilde tekrarlamaya devam ediyor sebebi nedir sizce?? Birde mama takviyesi yapmaya calıştım biberonu almadı mamayı içmesini nasıl sağlayabilirim lütfen yardımcı olabilir misiniz