Selam anneler, ben kızım dogdundan beri ona cizgi film izletiyorum acıkcası başlarda problem olmicagını düşündüm kücük oldugu icin bir şey anlamıyor diye gerek cizgi film gerek bizim izledigimiz şeyler, bizde televizyon hep acıktır ama kızım şu an 10 aylık oldu ve cocuk 1 dakka dahi televizyonda cizgi film izlemeden duramıyor ve şu an cok endişeniyorum internette biraz araştırma yaptım cok televizyon izlemek otizime yol acıyormuş bu dogru mu sizin cocuklarınızda öyle mi ?