Benim kızım 14 aylık. 1 yaşından beri sıralıyor ama ben ayakta tutunca ayakta durmak istemiyor hemen dizlerinin üstüne çöküyor. Çabalıyorum ne zamandır bir iki gündür çok kısa 2-3 saniye kadar duruyor sadece. Öneriniz nedir yürümesi için ne yapabilirim. Geç mi acaba çok? Sizin bebişler ne zaman yürüdü?