eymenin_annesi34 doktorunuz belki çok iyi bir doktordur bilemem ama kendi doktorumuz 4 aylıkken annesi yanlarına yastık koyarak kısa süreli oturtma alıştırmaları yapabilirsin dedi şükür oğlum 6. Ayında desteksiz oturmaya başladı 5,5 aylıktan beri de adım atma çalışması yapıyoruz 10 aylık olacak kısa bir süre de olsa dik durabiliyor destek verince evin içini iki tur turluyor. Yani bu konunun ucu açık ve doktorların çok farklı görüşleri var mesela kimisi 6 ay dolmadan ek gıda asla diyor doktor bize 5,5 aylıkken annesi tadımlara başla yavaştan çocuk adapte olsun demişti ama gelişiminde bi sıkıntı yoktu eğerki bebeğiniz özel bir çocuk değilse farklı bir doktora sormanızı tavsiye etmek isterim.