buseakssoy 56 GÜNLÜK OĞLUŞUM İÇİN APTAMİLİ BIRAKIP BUGÜN BEBELAC GOLDA GEÇTİK ÇOK GAZLI VE KAKA YAPAMIYOR ZORLANIYOR YAPARKEN BEBELAC GOLD KULLANAN VAR MI TAVSİYESİ OLAN
alsia_12 buseakssoy Hipp combiotic hem bebekler genelde seviyor hemde bağırsak hareketlerinde iyi benim bebeğim kolikti bir ara onuda kullandık ama kilo vs yapmıyor bence pek o yüzden bıraktık
Defnenin-annesii buseakssoy Bebelac Gold benim kızımda da gaz yaptı ben Sma optipro kullanıyorum memnunum canım kabızlık gaz vs yapmıyor . Ama çocuktan çocuğa da değişiyor tabiki. Dene istersen yinede .