Burhanaltintop Emmiyo uyumuyo ağlıyo sürekli ateşi yok ama hiç bi şekilde oyalayamıyorum 4 ay aşısı oldu tam uyuycak gibi oluyo ağlıyo napcagımı şaşırdım sizde de durum boyle miydi
Kubradaghan01 Burhanaltintop aşı yerine vicks krem sürün biraz bize ebemiz her aşıdan sonra sürün diyor ağrısını alırmış
Burhanaltintop BrcnBlgn yani pnu versem bu sefer atesi çıkarsa napcam tekrar veremem diye vermedim ağrısı mı var onu da anlamıyorum ki meme gormek bile istemiyo
Mom9 Burhanaltintop calpolu 4-6 saatte bir verebilirsiniz. Zaten ateşi çıkarsa üstünü incelterek veya ılık duşa sokarak müdahale edersiniz. Şu an ağrısı için verin bence calpolu
BrcnBlgn Burhanaltintop Canim calpol 6 saat koruyor o sure zarfnda 6saat icinde ilac verdgn icin atesi kontrol altina alir 6saatin sonunda ateslenme soz konusu ise tekrar verebilirsin 6 saat ara ile biyeri agriyor olabilir
Dnzdnz Ayakta emzirmeyi deneyin gezerken benımkı aşı olduğunda anca öyle aldırabildim birde calpol verin ağrısı varsa azaltır geçmiş olsun
EsZe Burhanaltintop böyle durumlarda doktorum ağrısı olabileceğini, 1 çay kaşığı calpol verebileceğimi söylemişti