Eceerva ben yazın memlekete tatile gittim annem ablalarim falan dedi dişi çıkarsa diş buğdayı yapalım dış mekanda yapacaktim masa falan kendim susleyecektim pasta yapacaktık alacaktım bizim için güzel bir hatıra olacaktı ama bebeğimin dişleri çıkmadı o dönem o yüzden yapamadım. Uzaktayım ailem doğum gününü göremeyecek diye öyle bişey istemişlerdi. Şimdi 1 hafta sonra doğum gunu olacak kendim masa süslemesi falan yapacam o arada dis bugdayinida aradan çıkaracam çünkü bebeğimin dişi daha yeni çıktı 😂yani ikisi bir arada çıkmış olacak.