gizemyusein bizde 3 aylıkken çıktı gerçekten anneyi yıpratan bir süreç diyet yaparak kontrol altına alman lazım bizimki biraz egzamaya dönmeye başladı çarşamba doktora gideceğim ama diyet yaparak emzirmeye devam et bence eğer alerjiyse alerji mamalarını bebekler pek kabul etmiyor diye biliyorum inşallah değildir