aysima108_ 20 yaşında anne oldum. Ağır lohusa depresyonu geçirdim. 2 yaş sendromunda çocuğumu ayrı kendimi ayrı psikologlara taşıdım. Çok dibe battım ama çıktım. 4 yaşına girecek şimdi çoğu şey geçti, çoğu şey kolaylaştı. Evet çocuk büyütmek çok zor ama aşılmayacak şey değil. Bazen kendi içimizde çok büyütüyoruz sorunları. Ben artık en basit krizlerle karşılaştığımda ilk kendimi sakinleştiriyorum boşa yıpratmıyorum baktım konuşunca anlamayacak mı ? Konuşmuyorum. Ağlıyor mu ? Engellemiyorum ağlamasını dinliyorum. Her zaman böyle yaklaşamıyorum tabi bazen çata çat kavgalarımız bile oluyor çocuğumla ama sonrasında özürler dileyip sarılıp barışıyoruz. Yani yaş büyüdükçe bazı şeyler yoluna giriyor