asya202311 Kızlar bebişlerinizi kundak yaptınız mı yaptıysanız nr ne kadar süre yaptınız bebeğim hiç sevmiyor kundağı yapmak istemiyorum bende
Mutluumom asya202311 4. Aya kadar yarım kundak yaptım daha sonra kendisi çok hareketli olduğu için bir yolunu bulup elini kolunu çıkardı zaten 😂
Guledanur asya202311 3 alakadar ryarim kundak yaptım kolik bir bebektj asla durmazdı kundak istemezdi ama zorla yapardım 3 aylıkken sunnten sonra kendi isteğiyle kundak bıraktı bebekken çok iyi daha sağlıklı ama hareketlenme dönme başlayınca çok tehlikeli
Katun asya202311 hayır sadece kolları poposunun altından bağlıyordum sanırım 2 yıl oldu ya unutmuşum valla
DenizAsaf asya202311 hiç yapmadım ellerin yan tarafına koyup uyumayı seven bir bebeğim vardı. Ki hala öyle hiç gerek duymadım. Ayrıca dr önermedi bizim