Merhaba arkadaşlar bugün talihsiz bi olay yaşadık 15 aylık bebeğim oynarken düştü ayağı altında kaldı burkulma gibi oldu hemen doktora götürdük röntgen, tomografi (kafasının üstüne düştü) çektirdik ikiside çok şükür temiz çıktı kırılma yada herhangi başka bişey yok ama bebeğim ayağının üstüne basamıyor yürürken topallıyor acıyor ayağı doktor ezilme hassasiyet olabilir 2-3 gün dedi herhangi bir krem vermedi sadece calpol ve dolven yazmış ağrı kesici olarak başına gelen ve doğal yöntemlerle ağrıyı hafifletecek bildiğiniz bir şey var mı ? Zeytin ezip sar dediler sardım şuan başka önereceğiniz bişey var mı?