Dmlygt Selam kızlar kızım 1 yaşında ben maden suyu içerken sürekli içnek istiyor bir zarrarı yada bir yararı olur mu ? O görmesin diye ancak uyuyunca içebiliyorum.
Damlanr Dmlygt benimki de 11 aylık çok seviyo maximum 3 küçük yudum veriyorum sadece asitli olduğu için rahatsız eder mi diyorum ama o kadar ufak içiyo ki sanmam dokunacağını
Meltemingo Dmlygt biz iki yasndayiz benm oglanda oyle bayliyo sodaya doktor yarim cay bardagi iceblr demisti o ictgi icin soda markamzi bile degstrdik akmina aliyoruz digerlerine hava basliyomus gercek maden suyu degilmis
kayraninannesiiii Dmlygt uzmanlar 2 yaş öncesi onermiyorlar icmemesi daha iyi aslında çok asitli. İçerse de bir iki yudum verebilirsiniz bence
Dmlygt Meltemingo aaa bunu bilmiyordum bende özkaynak ve beypazarı harici içmem ama sanırım ortağım için marka değiştirmeliyim 😀
Dmlygt kayraninannesiiii Her seferinde başka şeyleri sorup bu soruyu sormayı unutuyorum doktorumuza ama evet haklısınız 1 2 yudumdan ne olabilir ki ?. 😊