Msl-mla21 Arkadaşlar geceleri bebeklere ne giydiriyorsunuz ben kalın giydirsem terliyor ince giydirsem üşüyor gibi napsam bilemedim
Aysegulll44 Msl-mla21 ben pamuklu pijama takımı giydiriyorum sadece çoraplarını çıkarıyorum üzerine de oda ısısına göre battaniye örtüyorum zaten vücuduna bakınca anlarsın yeterli olup olmadığını ama yüzüne bakıp da çok örtme bence çünkü vücudu ile yüzü arasında çok fark oluyor
Havva97 Odanın sıcaklığına göre giydirebilirsiniz mesela ben gecelik aldım ama ince bi gecelik Yatarken atlet+tişört+uzun kollu gecelik altına da kalın bi kilotlu çorap aldım içim çok rahat 😌 böyle giydiriyorum genelde 25 derece falan olduğunda ortalama
Aysegulll44 Aysegulll44 atlet de giydiriyorum tabi 😄ama benim bebeğim benle uyuduğu için sıcak oluyor ondan çok kalın giydirmiyorum