Koceber Kızlar merhaba. Bebeğim 4,5 aylık teni beyaz. Bugün birisi “aaa ne kadar beyaz bir bebek” dedi. Bana göre ten rengi normal yani açık. Ama kadının tepkisi beni şaşırttı sizin Bebekleriniz ilk ay hangi ten rengindeydi? Sonradan değişiyor mu renkleri?
Dolores Koceber ilk aylar baya esmer gibiydi sarılık da vardı biraz tuhaftı yani. Şimdi 2 yaşında ve benim gibi açık buğday tenli :) anne babaya benziyor yani zaman içinde
Gul_er66 Koceber valla benim kızım bildiğin esmerdi doğduğunda karakız diye sevdiler😁ama şimdi bembeyaz 2 ay 23 günlük şuan
Huma_kus34 Koceber benım kızda esmerdi küçükken şimdi 19 aylık beyaz bebek babası esmer ben elime benzer diye düşündüm büyüdükçe rengi açıldı 😁
gocebebirbayan Koceber doğduğunda afrikadan gelmiş gibiydi , nasıl böyle oldu biz de şaşırdık eşim kumral ben esmer ama bu kadar esmerlik yoktu bizde de kız kardeşim sarışın bildiğiniz sapsarı. Neyse kızım şimdi 3 yaşına girecek açıla açıla buğday tene döndü 😊 saçları da siyahtan kahverengi ne döndü iyice açıldı 🙃
gizito gocebebirbayan bebekken esmer miydi? kaç aylıktan sonra açılmaya başladı? Kızım 4 aylık teni esmer ama saçları dipten sarı çıkıyor o yüzden merak içindeyim :)
gocebebirbayan gizito evet doğduğunda bu benim mi ya siyahi bu demiştim, o an ki lohusa psikolojisi ile çok üzülmüştüm 😅 sonradan zaten açıldı. Tam ayını bilemiyorum ama 1 yaşındaydı teni bayağı açılmıştı. Saçları kahveye döndü 🙃 şuan 3 yaşına 3 ay kaldı teni kumral a yakın 😊
_tuuggcce_ Koceber eşim ve ben buğdayız ama açık değil. Ama esmerde değil 😅 oğlum doğduğunda beyazdı. 2 aylık olduk, şu an hala beyaz ama bizim gibi olur 😅