benoyleuygungordum___ Bebeğim bugün dört ay aşısını oldu gün içinde iyiydi ateş vs olmadı 10 dkk önce kontrol ettim 38 derece ateşi var calpol verdim takipteyim Kaç olursa sıkıntı doktora gideyim
Dolores benoyleuygungordum___ en etkili yöntem ılık duş ve calpoldür. Tek kat giydirin, alnını boynunu ılık pamuklarla silin sabaha kadar uyumayın ve takip edin, 39 olursa düşmezse hastaneye gidin
Guledanur benoyleuygungordum___ aşı sonrası duş aldırmadan aşı bölgesi şişer ve ağrısı olur onun yerine sirkeli suyu bezle koyun koltuk altı baldır ayak ve aşina en etkili yöntem aşı bölgesini 1 2 gu şu değirmeyin
Araldoram benoyleuygungordum___ 39 olunca mutlaka doktora gidiniz daima kontrol ediniz eklem yerlerine nemli bez koyunuz bizde 4 ay aşımızda çok ateşlenmiştik bu şekilde şükür dengeledik ve düşürdük normal vücut ısısına . Mutlaka calpol veriniz çok geçmiş olsun
Guledanur benoyleuygungordum___ ve fitil böyle durumlarda aşırı derecede rahatlatır ancak fitil calpol dolven gibi ilaçlarla bir verilmemeli yaklaşık 2 veya 4 saat aradan sonra fitil verilmeli 38.5 bulur ve düşmezse doktor a götürün derim
Zuzum2023 38 üzerine çıkarsa tehlikeli diye biliyorum Ama alı sonrası genelde 38 i görüyor Takipte kalın artarsa götürürsünüz
nezcel benoyleuygungordum___ ilk dolven 4 saat sonra calpol o ara hala ateş varsa bez ıslatıp anlına bacaklarına kollarına ıslak bez koyabilirsin 38 i geçerse eğer acile gitmelisin
Bebegimm1 benoyleuygungordum___ şurup ateşini düşürür üstünü inceltin ılık suyla eklem yerlerini silin oda çok sıcaksa serinletin eğer buna ragmen düşmezse çıkarsa doktora gidersinz ama düşer inşallah endişe etmeyin birde sirkeli su bebeklere zararlı araştırın isterseniz ve doktora yada sağlık ocagındaki ebeye de sorabilirsinz ateşli durumlarda önce neler yapmak gerekir diye ben öyle yapmıştım çnkü yanlış bir şey yapmaktan korkarım 🌸