anne905 benim bebeğim fırsat vermiyor malesef. Eskiden belime kadar saç, sadece saç bakımımdan dolayı 45 dk yı bulan banyolar 5 dk ya düştü. Zaten doğumdan sonra saçım döküldü omzumda kestirdim. Uykusuzluktan gözler mosmor…Geçen oje sürdüm o kadar mutlu etti ki beni. Eşinizin sizi beğenmesi için değil öncelikle kendi psikolojiniz için arada değişiklik yapın. Saçınızı kestirin bir fön çektirin misal… Yoksa insan çok bunalıyor. Bebeğine bakım veren her anneye babanın bakım vermesi gerekir. Az o baksın çocuğa madem siz kendinize bakın. Suçu kendinizde aramayın.