Kızlaar iyi geceler. Oğlum 6 aylık oldu ve 6. ayına kadar geceleri emmek için hep iki kere ve hep aynı saatlerde uyanırdı. Artık 4-5 kez uyanmaya başladı gündüzleri yavaş yavaş ek gıdalara da başladım sütümde var geceleri normal emmek için uyanma saati dışında biberonla su veriyorum bir iki damla biberonu emip geri uyuyor sizce doğru mu yapıyorum? Eşim gece işe gittiğinde bebiş bir kaç gün yanımda uyudu meme gece acık kalınca sabaha kadar dönüp dönüp emiyordu 😁 sanırım ondan alıştı .