Oğlum 13 aylık şuan hamileyim . Kendiliğinden emmeyi bıraktı 11. Ayında. Onu bıraktığından beri su içiyor geceleri geri uyumak için çoğu zaman. Nerdeyse Her bezi denedim (Prima hariç) ama yok hepsinde gece defalarca üst baş çarşaf değişimi yapmak zorunda kaldık. Suyu kesmeyi deniyorum ama onda başarılı olamadım henüz azaltmaya gidyorum. Bundan başka bi önerisi olan şöyle yaptık düzeldi diyen var mı? Artık gerçekten çok yoruldım,😢