Buse_asya23 mrhblar , orta boy ve kullanp memnun oldgunuz airfry markanizi yazar msnz almak istyrm fikir almam lazm
Elifce42 Buse_asya23 phlips xxl aldım çok memnunum içi büyük ve kullanışlı küçük boylar kullanışlı değil
Akademisyenanne_ Benim ki de Arçelik çevremde farklı markalar da var hepsinin özelliği hemen hemen aynı büyüklüğü değişiyor bence bir de modellerin dış görünüşü hepsi aynı işi görüyor alınca iyice emin oldum
Zuzum2023 Philips xxl der susarım🙊 Biraz pahalı ama hakediyor Alalı on gün oldu neredeyse her gün kullandım😎
Birbebetoannesi Buse_asya23 philps essential 4,1 litre siyah renkli olanını kullanıyorum 1 aydır memnunum şahsen. Bende çok para vermekten yana değilim. 2700 liraya aldık. Ablamda Xiaomi 3,5 litre olanı var philps daha iyi dediği için aldım bende