Kızlar oğlumun doğduğu zaman kafa şekli o kadar güzeldi ki herkes tembihledi işte çok dikkat et bozulmasın vs. Nazara geldi sanırım 😂 Sonra oğlumu sünnet ettirdik. Ettirdik ten sonra çok huysuzdu nasıl rahatsa öyle yatsın, yeterki yatsın dedim. Hep sola yattı. Sağa yatırınca uyandı. Neyse dedim karışmiyim çocuğa uyusun. Şuan 3 aylık oldu. Yataş juno kullanıyorum şuan bu arada. Ama kafasının sağ tarafı çıkıntılı kaldı. Yastık aldım 2 tane ikisinde de uyuyamadı. Bir tane daha var komşumdan alcam şimdi onu. Bu kafa yamukluğu mesela dönmeye başlayınca düzelir mi? Napmam gerekiyor? Ay hiçte anlamıyorum bu tarz şeylerden.
Kv falan yüz üstü yatır diyor ama ani bebek ölüm sendromunun en baştaki nedenlerinden biri olduğunu biliyorum ve hepte bunu söylüyorum.