Merhabalar 2 aylık bir bebeğim var birinci aydan sonra yüzünde döküntüler sivilceler olmaya başladı ilk çocuk doktorumuz bebek sivilceleri olduğunu ve zamanla geçeceğini söyledi başka hiçbir belirtisi yoktu aynı zamanda memeyle beraber hipp mama kullanıyorduk ve kolay gaz çıkarıyordu kakasını çok rahat yapıyordu herşey çok düzenliydi daha sonra çok duyduğumuz bir başka çocuk doktoruna geçtik o görür görmez bunlar sivilce değil besin alerjisi dedi herhangi bir test önermedi bir diyet listesi verdi ve alerji mamasına geçmemizi söyledi diyete başladım Aptamil alerji mamasına geçtik ama aşırı gaz yapıyor kabızlık yapıyor çok fazla huzursuzlanmaya başladı aynı zamanda da emziriyorum tabi aşırı kusuyor teşhis konulmadan önce az az kusan bebeğim tazikli kusmaya başladı sizce ne yapmalıyım bu konuda çocuklara bakan alerji doktorları varmıdır ne yapacağımı bilmiyorum yada tecrubeli anneler