Merhabalar,5 gün önce bronşit ten dolayı ventolin ve cortair ilacını almaya başladık.ilaclari aldığımız günün 3.gununde oğlumun ayağında titreme oldu ve aynısı dün akşamda oldu,hatta ben bir gerip ayağını baktım yine titredi.cocuk nöroloji klonus dedi ve beyin mr i istedi.tanidigimiz bir emekli çocuk doktoru ilacın yan etkisidir diyor.bu konuda bilgisi olan var mi