Huma_kus34 19 aylık kızım ağzından yemek tutuyo artık bana daraltı gelıyo varmı boyle cocuklarınız tek benim kızmı 🙄 napıcam nezaman geçer bu
burcuasel23 Huma_kus34 ablamın oğlu 5yasina kadar tuttu. Annesi ağzından geri zorla çıkarmaya çalışırdı 2saate kadar ağzında kaldığını bilirim. Sonuç şuan disler full çürük. Şuan 6yas
sahrabalam2 Huma_kus34 kızım öyleydi meğer kan değerleri düşükmüş ilaç kullanınca bu huyunu terk etti
Sinemince Huma_kus34 🤚🤚🤚 ben ve oğlum😵💫 bizde 20 aylığız 12. aydan sonra ağızda tutmaya başladı. ağzında uzun süre beklettiği için yutkunamayıp istifra bile ettiğini gördüm. yemek yedirirken sinir krizleri geçiriyorum alttan alsam da aynı üste çıksam da aynı konuşsam da şarkılar söylesemde aynı yani.
Tatlican Huma_kus34 migdesi almiyor cani istemiyor oyuzden yapiyor ben 38 yasindayim hamileyken agzimda tutup yutamiyorum bebegime vitamin olmuycak diye agladigimi bile, biliyorum, size tavsiyem zorlamayin gerekirse dr gidin belki istah acan birsey verirr
Huma_kus34 sahrabalam2 yaa aslında sabahları pekmez veririm enson kan degerlerı ıyıdı ama olmazsa gıdıyım doktora cok kötü bı huy 🥸
Huma_kus34 Tatlican doktor yolu göründü bıze gerckten gıtmelıyım cünkü krız gecırıyorum artık 10 gunde çöktüm resmen yemek sebebinden normalde yıyen çocuk ama öğlen yemekleri akşamları boyle yapıyo
Sinemince Huma_kus34 bu sebebten gitmedim hiç ama daha 15 gün önce değerlerine bakılmıştı hasta olduğu için enfeksiyon vardı onun haricinde değerleri iyi demişti doktor