herseySeninleguzel11 Geçiyor diyen yalan söyler.Böyle bir inatçılık dönemi yok yani.Giymicem,yapmıcam,yemicem.Konuşma benimle,yazın bot giyme inadı,kışın sandalet giyme inadı,Dolapdan kendi istediğini giyecek illa.Ohooooo daha neler neler.😂😂😂 Say say bitmiyor.Huniyle gezme sebebi.