Merhaba sevgili anneler 1 yaşına girmesine az kaldı bebişim var el ayak ağız hastalığına yakalandı sizlerde de böyle durum var mıydı sürekli ağlama krizi bişey yiyip içmiyor tüm vücudunda döküntüler var ağız içinde bile ateşimiz 40 derecelerde calpol dolvenle araya giriyoruz sürekli çıkıyor .. nasıl beslediniz ?neler yaptınız? içim eriyor😭 çaresiz kaldım