Livask sabirsizbebek15 çok gazı olduğu için yiyemiyorum maalesef gaz yapacak diye pek çok şeyi yiyip içmeyi bıraktım ama yine de gazlı ne yazık ki 😣
Zerinisadem Livask canim uzulme surekli sen su ic surekli onu emzir yani gogusunden ayorma bak gor nasil kilo alck
Annisss Livask o herkeste olan bi duygu bide ikinci çocuğunuz ben defalarca ağladım alt değiştiremedim 40 gün hiç esi m değiştirdi ben ağladım kaçtım şimdi ne günler mis diyorum
Kubra0 Livask evet benimkide aynılarını yapıyor ya sanki benim bebeğimi anlatıyorsunuz bide sütüm çok bolda değil o öyle ziyan edince sütleri içim gidiyor