Arkadaşlar bebeğim 26 günlük doğum kilosu 3180 gr Dı. 5. Gün sağlık ocağının antika tartısı da hemşire 3050 tarttı kilo kaybetmesi normal dedi. Ama tartı bu demir kaydırmalı olanlardan kiloyu tahmini hesaplıyor ve 100 gr falan düştü öyle yazdı. 7. Gün özelde doktora götürdüm 3240 tarttı dijital tartıda ilk 10 gün kilo kaybı bekleriz seninki kilo bile almış dedi. 15. Gün sağlık ocağı anca 3200 gibi bişey tarttı. Bugün ben Bi evde tartayım dedim sadece 3400 gram 4 gün sonra 1 aylık olacak çok az değil mi benim kafam çok karıştı. Emiyor da ama hemen yorulup bırakıyor. Her gün kakalı bez alıyorum en az 2 sefer. Bir de çişli bezleri hep dolu dolu ben anlamadım. Doymuyor mu sütüm mü yaramıyor çok üzüldüm. Sağlık ocağına gidicem haftaya o eminim ki daha da düşük tartacak